
;
Good day ;)
Hejka, dzisiejszy post będzie o moim dniu ;) ponieważ ten blog jest o modzie, ale i o mnie. Dzień zaliczam do udanych. Zero wpadek i przypałów. W szkole okey. Język rosyjski to tak jakby przerwa 45 minutowa. Nikt się nie słucha Pani, ponieważ jesteśmy określeni najgorszą klasą szkoły. Oto kilka fotek:
 |
| Często mam downa :DD |

A wy macie lekcje na której szalejecie jak się da ?
haha fajne fotki :3 również nasza klasa ma odpały i też jesteśmy uznawani za najgorszą klasę xd Obserwuję i zapraszam
OdpowiedzUsuńhttp://pamietniknatalie.blogspot.com/
Dziękuje , obserwuje
UsuńOmniniom *.* twoja klasa jest zawsze pozytywnie pierdolnięta i śliczna :D
OdpowiedzUsuń